0 oy
159 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından

Normal çıkıyordu ama bu şekilde abartı olmuş. Çarpıya basayım diyorum girdiğim paydan çıkıyor. 


image


3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Çok can sıkıcı iyice artı ama admin de bu reklamlardan kazanıyor cnm 
tarafından
Normal reklamlara diyecek bir şeyim yok ama. Bu şekil de çok abartı cnm. Payın üzerini kapatiyor
-Reklam-
0 oy
tarafından
Bana bu kadar olmuyor 
tarafından
Berna oluyor
0 oy
(49,836 puan) tarafından

Gizemin yorumunda okumuş oldum:D

tarafından
,:)))))))))

İlgili sorular

+2 oy
21 cevap 1,385 göst.
3 Mayıs 2025 Aile & Aşk kategorisinde leyla8 (58 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 329 göst.
18 Ekim 2024 Diğer kategorisinde kaavimsi (3,898 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 134 göst.
2 Ekim 2024 Aile & Aşk kategorisinde Muge (149 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 926 göst.
20 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde gozdekaracaa (249 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,779 soru

24,673,655 cevap

367,413 kullanıcı

...