Neden hala dışı çıkmadı benim minnak kızımın bir sorun mu var acaba damagiyla herşeyi koparıyor nerdeyse ama dış yok 2 aylıkken falan kehribar kolye almıştık dış için annem ona inandınız ondan oldu belki de diyor vicdan azabı çektim şimdi memnuniyeti fazla olduğu için aldırmıştım
1,512,374 soru
24,668,351 cevap
367,122 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın