0 oy
226 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Kızlar oğlum 7 yaşında sabah kahvaltısı ettiriyorum bu saatlerde acıkıyor tekrar yediriyorum sonra 2 öğün daha acıkıyor günde 3-4 öğün besliyorum sizce çokmu ? Bu arada bazen ders yapalım dediğimde acıktım diyor hemen yada uyku vakti dediğimde karnım aç diyor sizce bu duruma çözüm nasıl bulabilirim neden böyle davranıyor olabilir ? 

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Biraz kullanıyor sankı canım bu durumu oglum kucuk hıc bilmiyorum bu yuzden 
tarafından
Ders yaparken ve uyku vakti dediğimde yemek istemesi beni düşündürdü acaba bahane amaçlımı öyle diyor diye düşündüm
tarafından
Olabilir canim cunku tesadüf olamaz gibi
-Reklam-
0 oy
(3,725 puan) tarafından
5 yaşına girmek üzere oğlum 3 öğün birde ara öğün yapıyor 
0 oy
(471 puan) tarafından
Uyku vaktinde Ewet benim oglum da acıktım diyor ve yemek yada süt veriyorum okula giderken süt içerdi kahvaltı yapmazdı saat 10da kahvaltı ederdi oglen yedirirdim aksam üzeri ve aksam yerdi...okul kapandı iste öğleye yakin uyaniyo 9 10 gibi süt içirip yatiryom oglen kahvaltı veriyorum cunku gec uyandığı için yağlı yemek vermiyorum ogleden sonra tekrar yemek yediryorum aksam bidaha ve yatarken süt canım böyle günümüz geciyo:)))
0 oy
tarafından
Kiz kardesim 8 yasinda girer cikar yer girer cikar yer ama zerre kilosu yok oyuzden kac ogun yiyo bilmiyorum 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 198 göst.
6 Aralık 2023 Aile & Aşk kategorisinde Sevimm12 (196 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 467 göst.
0 oy
7 cevap 264 göst.
14 Nisan 2026 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Birkucukbebis (894 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 447 göst.
13 Ekim 2024 Diğer kategorisinde Mucizemm233 (2,002 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,817 soru

24,674,165 cevap

367,436 kullanıcı

...