Bir çok damla kullandım ve şu anda 3 aylık çocuk da bağırsak tembelliği yapıyo bizimkide öyle oldu ben yardımcı olmadan yapamıyor işde dün yaptı kendi çok şükür ilk zamanki gibi gazı yok çok mutluyum oyüzden
1,512,790 soru
24,673,897 cevap
367,425 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın