331 göst.
(8,284 puan) tarafından

Güne karla başladık kızım çok mutlu uyandığında beri kar yağıyor hadi çıkalım diyo ama maalesef birde minnak oğlusum var onu bırakıp nasıl çıkıyım bilmiyorum:/ kızım eldivenlerini giydi şapkasını taktı sabahtır böyle dolanıyor sürekli camda :) nerelerde kar var kızlar var mı sizin oralarda ? Insan özlüyor karı ya bende seviyorum izlemeyi..

12 Cevaplar

+1 oy
(354 puan) tarafından

İstanbul da yağıyor cok güzel:) benim de şuan eldivenimi  takip oynayasim var ozlemisiz :)

+1 oy
tarafından

Bizde daha kar gormeyenlerdeniz bu sene hep soguk hepte yagmurlu gidiyo. Insaallah buralarada yagar. Bu arada aksarayliyim :)

+1 oy
(279 puan) tarafından

Biz sivasta oturyoruz bizdede kar var kaynimla ciktim dolandim geldim lapa lapa yagyodu geldim hizimi aalamadm esim mac izliyodu maci mitince gece 2de ciktim kar topu oynadik onla tabi hamileyim ayni zamanda dusersin aman dikkat et demedende brakmadi ha bu arada hic ben kar topu yemedm yeo esime attm oda bana atmaya kiyamadi kuzum biraz havada soguktu tabi gece yarisi sitede kimse yok.bizde geri geldik eve 

0 oy
(370 puan) tarafından

İzmirde hic kar görmuyoruz sadece soğuk geliyo azcik buraya yollasanizaaa :) bende cok seviyorum izlemesi bile.cok guzel

(8,284 puan) tarafından
Bizde bayadır kuru soğuk görüyorduk ve bugün kisin ilk karını gorduk:)
0 oy
(345 puan) tarafından

Neresi orası:)) bizde sadece karsidaki dagda goruyoruz karı..ama soğuģunu hissediyoruz 

(345 puan) tarafından
Kocaelindeyim bu arada..simdilik yagmur var
(8,284 puan) tarafından
Ablamda kocaelide yasiyo :) yokmuş orada.. ben tekirdagdayim burada su an yağıyor kalktık kalmalı var ama sulu kar tutmadı çok:/
(345 puan) tarafından
Tekirdag tarafina her sene yagiyo zaten ne guzel:) bakalim bizde bekliyoruz ama hava durumunda falan gostermiyo simdilik
(8,284 puan) tarafından
Geçen gün ablam demişti yağmış san irim biraz yada kartepe de mi görmüştü:) ben çok beğeniyorum kocaeliyi annemlerde su an orada ablamda bizde inşallah gidicez ablama bebisle nasıl olucak bilemesemde
(345 puan) tarafından
Kartepede var kar bizde ciktik gecen hafta ama asagilara pek yagmiyo..guzeldir kocaeli ya 3 saat falan yol surer herhalde tekirdagdan sıkı sıkı sar bebegi usütme:)
0 oy
(216 puan) tarafından

Iki yildir kar gormuyorum :) bazen ozluyorum yururken ayagimin altinda patr patr seslerini kizlarla kartopu oynamayi falan ozelliklede mahallemizi cok ozluyorum :( burda herseyi dedikodu yapiolar kar da yok ztn 

(216 puan) tarafından
Ogluma onu yasatmak icin arada bi memlekete goturcem :)
(8,284 puan) tarafından
Nerelisin nerede yasiyosun csnim
(216 puan) tarafından
Malatyaliyim osmaniyede yasiyorum cnm
(8,284 puan) tarafından
Hiç bilmiyorum ben o tarafları nasıl oralar canim
(216 puan) tarafından
Akdeniz bolgesi kadar suslu puslu bi gorselligi yok cnm ama insanlik olarak cok guzel bi yer havasi cok guzel yazlari cok hos oluyor yabanci bile olsa yardim ediolar.annem oraya gelin gelmis ama hep der akrabam gbi baktilar bna dogumlarimda der
0 oy
tarafından

Bizim buraya 3 4 yılda bi yagiyo kar. Kuru siguk sadece

(8,284 puan) tarafından
Burda da öyle bazen yagiy9 bazen yılda 1 2 bugün yagiyo ama sadede izliyoruz kızım eldivenlerini çıkarmadı sabahtır elinde de havuç:) kardan adam yapicak :))
0 oy
tarafından
Istanbul cankm bizde de ufaktan başladı, kizimda bir heveslendi oynamak icin hafta sonunu bekliyor :)
(8,284 puan) tarafından
Haftasonu sıcaklık artıyo canım değerlendirin bugünü haftasonuna kadar kalmaz bisi :)
tarafından
Cok yağdığı yok, Cocuk ıste azar azar yagsa hafta sonu oynayabilecegim kadar olur dusuncesinde :)
(8,284 puan) tarafından
:))) benim kiz8mda sabahtan beri eldivenle bereyle elinde havucla duruyo yok çıkamıyorum bende oğlum 50 gunluk
tarafından
Ahh yavrum kiyamam :)
0 oy
(6,627 puan) tarafından

Istanbul anadolu yakasindayim siddetli yagusve rüzgar var.kar yagmasini cok istiyorum bende. 

0 oy
tarafından

Canım biz rizedeyiz . Geçen sene kar yagmadi valla gormedim kar. Bu sene erken gelck burda heralde aşırı soğuk var. Haftaya salı kar gözüküyor 

(8,284 puan) tarafından
Burda da c9k soğuktu canım ve bugün kar bize supriz yaptı:)
tarafından
Bizede gelse. Her kış yağardı valla. Oynardık gece dışarda ya ne sarardi
0 oy
tarafından

neredesin canim bizede ggonder kar ben bursa orhangazideyim daglarda var soğuğu var ama kendisi gelemedi

(8,284 puan) tarafından
Aa bursa çok seviyorum bursayı ben ablam nilüfere oturuyordu bi arada beşevler:) kız sana daha yakın uludağa çok yeter :) tekirdagliyim bende tekirdağdayjm
0 oy
(2,094 puan) tarafından
Burası çok sisli canım görüş mesafesi bi kilometre bile değildir sanırım yağmur da var bu arada Antep :)
(2,094 puan) tarafından
Bu arada geçen kış değil ondan önceki kış burda tarihin görülmeyen karını gördük :)
(8,284 puan) tarafından
Çukurda mi kaliyo yasas8gin yer canım bura su an bembeyaz :)

İlgili sorular

12 cevap 380 göst.
13 cevap 313 göst.
22, Nisan, 22 ❤ Çimen Gözlüm ❤ (2,980 puan) tarafından soruldu
8 cevap 111 göst.
29, Mart, 29 Tarçınlıkurabiyem❤️ (3,949 puan) tarafından soruldu
7 cevap 167 göst.
20, Mart, 20 linosun anasi:) (1,548 puan) tarafından soruldu
3 cevap 109 göst.

114,989 soru

2,945,782 cevap

8,903 kullanıcı

...