Ben hazır emzirme çayı tüketmedim ilk oğlumda ikinci bebeğimdede tüketmeyi düşünmüyorum onun yerine evde doğal yaptığım çayları süt yapıcı besinleri tüketmeyi tercih ediyorum mesela kuru dut yiyebilir yada kaynatıp suyunu içebilirsin çok güzel süt yapıyor komposto içebilirsin hatta burada birisi paylaşmıştı bu tarifi
1,512,482 soru
24,669,857 cevap
367,196 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın