Normal dogum sancisi cekip sonra sezeryana giden bir insan olarak sana soylicem tek sey bi tane özel ebe tut. Alacagin bircok seyi ertele ama bu iyiligi kendine yap.
Valla bebemin bian önce çıkmasını istedim o sancıyla tabii. Çıksında o da bende rahatlayalım hissiyle dilimde de dualar vardı.
Zaten dr normalde zorlanirsan direkt sezeryana alır korkma canım.
1,512,622 soru
24,671,406 cevap
367,280 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın