Bu görseller çok hoşuma gitti paylaşayım dedim sizinle de
atkı guzelmisss
Hahahahhah 3unude cok guldum Allah iyiliğini versin canım ya
İkinciye bayıldım Ikea kasar
Atki takmayi sevmioruz neyseki
Hahahahaha ayyy kahlahaaa attim allah iyiligini vwrsin yaaa
Birincisi Benim
1.si Aynıııı Bennnnn
Ahahahahaha hepsi cok iyi ya
1,512,749 soru
24,673,344 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın