0 oy
318 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (2,295 puan) tarafından
Çok üzgünüm şimdi farkına vardık eşimin çenesinin iç kısmında nohut gibi şişlik var elimede geldi ağrı yapıyor elleyince diyor pazartesi Dr gitcek ama bu durumu yaşayan var mı umarım kötü bişey değildir 

1 cevap

0 oy
(23 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Abse veya çıban olabilir mi  canm 
(2,295 puan) tarafından
Çok sağol canım dua eder misin lütfen ondan başka kimsem yok 5 aylık kızım var çok üzgünüm
(23 puan) tarafından
Tabi ederim ama aklına kötü birşey getirme önemli birşey değildir canım
(2,295 puan) tarafından
Sağol inşallah
(2,295 puan) tarafından
Çok şükür bişeyi yokmuş diş kaynaklı apseymiş antibiyotik verdi geçmezse gel demiş Dr tek cevap veren sensin derdimi paylaştın Allah sizden bin kere razı olsun Allah'a emanet olun
(23 puan) tarafından
Ahh canm yeni girdim şimdi gördüm çok şükür sevindim ne demek sendende razı olsun
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 311 göst.
29 Haziran 2021 Diğer kategorisinde Sgb (2,386 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 631 göst.
0 oy
6 cevap 442 göst.
16 Ekim 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Busramehmetakbal (108 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 429 göst.
5 Ağustos 2022 Aile & Aşk kategorisinde Eda00 (738 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,700 soru

24,672,618 cevap

367,345 kullanıcı

...