Yani anlamıyorum ben kaydediyorum msj atıyorum kaydedin diye kaç kişiye attım kaydettim kaydet diye iki kişi kaydetmiş sadece gerçekten ayip benim kaydettigim koleksiyon sayısı ise 34 gülüyorum sadexe
1,512,472 soru
24,669,544 cevap
367,183 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın