0 oy
261 göst.
Diğer kategorisinde (1,318 puan) tarafından
Güzel anneler hangisini kullanıyorsunuz 

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Yumuşatıcı tavsiye etmiyorlar marketlerde granül var onlardan al doğal hem
-Reklam-
0 oy
tarafından
Bı ara ecos3 kullandım, sonra yumuşatıcıyi bıraktım granül sabun kullanıyorum sadece 
tarafından
Deterjan da naturalive kullanıyorum, hem kendimiz için hem bebek için sabuna geçmeden önce kullanıyordum
0 oy
(16,323 puan) tarafından
Duru granül rolex bunlar deterjan yumos kullanılmıyor

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 857 göst.
0 oy
8 cevap 655 göst.
0 oy
34 cevap 831 göst.
0 oy
10 cevap 647 göst.
12 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde duygumiray (972 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,474 soru

24,669,612 cevap

367,187 kullanıcı

...