Saçlarım çok uzundu biraz kısalsın dedim ama sizce ideal boyda mı?
Ben de sandım boyun hizanda filan kestirdin
Bence çok güzel bir boyutta hatta daha kısa olunca daha modern duruyor. Ayrıca rengini çok beğendim
Tam ayarında olmuş canım
1,512,774 soru
24,673,543 cevap
367,408 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın