Kızlar 37+4 günlüğüm bu gün acayip kötüyüm ya gece 2 buçukta uyandım 9 da kafamı koydum biraz uyumuşum sonra uyandım ve uyuyamıyorum başım çok kötü ağrıyor parol içiyorum faydası yok ne yapabilirim ya yardım edin
1,512,512 soru
24,670,128 cevap
367,210 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın