Ama lütfen parol demeyin çünkü hiç bir işe yaramıyor. Kafamı kaldıramıyorum ağrıdan. Biraz masaj yaptım yok Sanki kulağımın içinde kalp atışı var. Tansiyonum güzel. 112/68 nabız 83. Gözlerim bile ağrıyor. Uykumda yok
1,512,558 soru
24,670,815 cevap
367,246 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın