Merhaba kızlar. Bugün kontrolüm vardı. 37+1 im. Doktor haftaya çarşamba gel doğumu gerçekleştirelim dedi..
Tam 38 de yani.
Bugün bebek 3.84 gram idi. 1 hafta içinde kaç Kilo olur bebişim.
Bu arada oğlum olacak allah nasip ederse tabi..
Erkek bebekler biraz iri doğar diyorlar. Tabi başta sağlıklı olsun dà.
1,512,206 soru
24,666,250 cevap
366,991 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın