0 oy
188 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (35 puan) tarafından
Herkese merhaba bebeğim 4 buçuk aylık altta bir dişi patlatmış ucu çıkmış. Yaklaşık 15 gündür huysuzdu. Diş çıkarma döneminin biraz rahat geçmesi için diş buğdayı kaynatıp komşulara dağıtmayı düşünüyorum. Pandemi sebebiyle parti ve toplanma yapmayı düşünmüyorum. Size sorum buğday yerine aşure yapıp dağıtsam olur mu ? Aşure daha lezzetli olur o yüzden soruyorum.

2 Cevaplar

0 oy
(98 puan) tarafından

Bencede asure cok iyi olur :)

(35 puan) tarafından
Teşekkürler yorumunuz için ☺️
-Reklam-
0 oy
(429 puan) tarafından
Yakın mıyız ki bana da göndersen :))
(35 puan) tarafından
Batmandayim ben yakndaysaniz seve seve :)

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 275 göst.
0 oy
10 cevap 716 göst.
28 Aralık 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 287 göst.
14 Kasım 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 222 göst.
29 Ekim 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,512 soru

24,670,128 cevap

367,210 kullanıcı

...