Benim kızım da öyleydi yemediği için kabız olurdu meğerse hep açmış kızım eee tabi ağlamıyor diye tok sanıyorsun ama hayır kabız bebek yemek istemez asla sen yedir ki doyup yapsın kızım 13 ayı bitirdi hâlâ yemek için ağladığı bir güne denk gelmedim çünkü doğuştan kabız ben vermeyince ona gün doğuyor zaten
1,512,685 soru
24,672,319 cevap
367,329 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın