Kiz göbek gorecem dye daldim posta.wala bacim saka bi yana spor yap yoksa gtmez.benimki duruyor yavru aslan gibi.cok dgl ama bana cok iste sezeryan olunca bi kaldi yani
1,512,190 soru
24,666,047 cevap
366,981 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın