0 oy
233 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (513 puan) tarafından
2gündür tutuyorum rabbim kabul etsin ama çok kabizlik sorunu cekiyorum ilacim da bitti çok rahatsizim suan bol bol su iciyorum gün boyu hareketliym ancak yok  yapamiyorum

Yarin tutmasam olurmu sabah hemen ilac almaya gidip ilacimi icmek istyorum:(

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Olur canım ramazan orucu gibi devamlı tutman gerekmiyor
(513 puan) tarafından
3gün tutulmasi lazim ya canm ondan sordum
tarafından
Ben 3 gün diye bilmiyorm onu. 3. Gine 1 senelik sevap veriliyor diye biliyorum
(513 puan) tarafından
Yaa keşke tutsam ama cok rahatsizim
tarafından
Canım devamlı tutulan oruç değil o ya benim bildiğim. 1. Güne 3 senelik, 2. Güne 2 senelik, 3. Güne 1 senelik sevap veriliyor diye biliyorum
(513 puan) tarafından
Saol cnm
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ben dün tuttum bugn tutamadim tansiyonum düştü basım ağrıdi emzirincede 
(513 puan) tarafından
Bende emziriyorum ve çok kabizim vucudum susuz kaldi iyice
tarafından
Tutma canm

İlgili sorular

0 oy
20 cevap 538 göst.
10 Mart 2024 Diğer kategorisinde Bayanmerakli (1,539 puan) tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 1,253 göst.
18 Şubat 2026 Diğer kategorisinde Sumisaliii (1,893 puan) tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 1,481 göst.
22 Mart 2023 Diğer kategorisinde Zehra1206ay (247 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 605 göst.
10 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Fatmaaa43 (211 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,702 soru

24,672,764 cevap

367,359 kullanıcı

...