4 küsür dedi Bi çıktı 3200 40 haftalık tım ne sancı ne Bi sızı hiç bişey yoktu kemik yapım darmış açılma asla olmadı 1 cm bile o yüzden sezeryan oldum
1,512,361 soru
24,668,226 cevap
367,113 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın