Rahim ağzı uzunluğu ölçülmesi gerekiyormuş galiba ve detaylı doktoru ölçüyormuş deniliyor kızlar. Detaylıyı radyoloji uzmanı yaptı raporda serviks uzunluğu falan yazmıyor. Bunu kendi doktorum da ölçebilir değil mi ona söylesem. Kısa olursa erken doğum riski oluyormuş galiba
1,512,267 soru
24,666,953 cevap
367,045 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın