0 oy
826 göst.
Diğer kategorisinde (852 puan) tarafından

Kızlar elimde çok değişik bisey çıktı bi yandan kaşınıyor bi yandan acı veriyor ne acaba

image

5 Cevaplar

0 oy
(49,836 puan) tarafından
Bişey göremedim ben 
(852 puan) tarafından
Düz çizgi olan yerde ortada
(49,836 puan) tarafından
Sivilce gibi duruyo nasır felanmi acaba degdirince aciyomu
(852 puan) tarafından
Aciyor hemde çok. Kapatamıyorum bile
-Reklam-
0 oy
(15,126 puan) tarafından

Ben bişey göremiyorum :blink:

0 oy
tarafından
Şiş ve gibisanki
(852 puan) tarafından
Evet sivilce desen değil nedir anlamadım gitti
0 oy
(301 puan) tarafından
Benim tüm elimin içi kabuk gibi oldu bi ara sırayla büyün parmaklarım o boğum eklem yerleri çizgisi hep kesik kesik oldu durduk yete kesilen yer açılmaya başladı hatta . Kızımı tutamıyordum o derece kaşınıp yanıyordu resmen bütün hepsi sırayla oldu geçti gitti belki de deterjandan oldu seninki de öyle olabilir 
(852 puan) tarafından
Bilmiyorum inşallah geçer
0 oy
(2,266 puan) tarafından
Egzama başlangıcı olabilir. Içi sulu mu 
(852 puan) tarafından
Değil içinde şu yok sanırım

İlgili sorular

+1 oy
4 cevap 686 göst.
0 oy
3 cevap 295 göst.
4 Haziran 2026 Diğer kategorisinde E&C (2,661 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 3,245 göst.
28 Mayıs 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Ceren4307 (476 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 363 göst.
21 Ekim 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Birdilektut (2,180 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,334 soru

24,667,909 cevap

367,095 kullanıcı

...