Göğsümün üstünde birşey çıktı. Ne olduğunu anlamadım sıcaktan sandım kaşinınca kaşımıştım kan oturdu falan sonra geçti ama kabartı şeklinde kaldı ve dokununca falan çok fazla kaşınıyor temre olabilir mi bu ya? Nasıl geçer ki ?
Sanki vakumlanmis gibim
Kasimissin alerji olmuş gibi
1,512,338 soru
24,667,956 cevap
367,096 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın