0 oy
258 göst.
Diğer kategorisinde (439 puan) tarafından
Evim camasir haneye dondu 2 adet camasirligim var hepsi doku anneme gitmiştim hamikeydim  kanamam var diye  ordan bir valiz esimde karsa tatbikata gitti ordan 2 valiz birde carsaflar ettiği size 5 makina camasir sizdede boyle okuyirmu tatil sonrası ev de camasir makinasi gunu

14 Cevaplar

0 oy
(389 puan) tarafından
Evet oluyor genelde
-Reklam-
0 oy
(32,259 puan) tarafından
misafir odasi kışın oyle bide hemen kurumuyo 
(439 puan) tarafından
3vet eezurumda disaridq asilmiyor  marasta iki dak kuruyordu orasi sicakti burda kurusun diye bakiyorsun
(32,259 puan) tarafından
ben bursanin ilcesindeyim de kısın is kokuyo asmiyorum balkona
0 oy
(840 puan) tarafından
Hemde nasilllllllll. Tüm valizlerimi içindeki çamaşırlarımı kesin
(439 puan) tarafından
Valla yıkanmış olmadan ucak ta araba pislendi diye  yikadim esimde asker onunkini daha beter kars com soguk  diye birde tatbikat çamur pislik  offf offf
(840 puan) tarafından
Benim eşimde asker. Hele kocaminkileri hemen anında yıkarım.
0 oy
(1,653 puan) tarafından
Tatil donusu degil hep çamaşırhane ev mubarek :) camasirlik hic boş kalmıyor bizde. 
(439 puan) tarafından
Bizdede  oyle ama bu toplu olunca çok kötü oluyor
0 oy
(14,118 puan) tarafından
Kış olunca herkes böyle malesef
(439 puan) tarafından
Evet bir oda camasir dolu valla birde uyusun var binlarin offf anam offf
0 oy
(5,520 puan) tarafından
Oluyor cnm. Benm 3 balkon var yetiyor sukur yagmur vurmuyor ruzgarla kuruyor. Arada peteklerin ustune atiyorum. Kışın zor bu camasir isi anam hep kalin kışlık
(439 puan) tarafından
Birde kamuflaj  yıkamak ütüleme zor kurutma mi alsam ne yapsam
(5,520 puan) tarafından
Cok elektrik yakiyor cnm arkadasimda var o demisti.yinede sen bilirsin durumunuz varsa
(439 puan) tarafından
Evwt öyleymiş komsuda var fatura karsilastiriyoruz baya fark var
(5,520 puan) tarafından
Aynen kuzum bide bazisi uzun calistiriyormus alicaksan arastirip al ne kdr kısa surede kurutursa senin icin daha iyi
0 oy
(2,953 puan) tarafından
Her gün çamaşır günü yazın böyle değil ya 
(439 puan) tarafından
Valla erzurumdayim disari alamıyorum malum hava _15 falan ev in her yeri camasir marastan geldik buraya ben gun icinde 4 makina açardım utu yapar biterdi sicakti orasi burada kurulmakta sikinti
0 oy
tarafından
Hiç tatile gitmedim bilmiyorum 
0 oy
tarafından
Ben bı kiyegitsem ohook valla 2 gün uğraşıyorum camasirlrla 
0 oy
(4,833 puan) tarafından
Aynen oyle oluyor
0 oy
tarafından
Tatile gittiniz mi var anam :)
(439 puan) tarafından
Kiz tatil dedigima bakma ben hamileydim kanamam coktu erzurumda cok kar vardi annem sakaryada esimde karsa tatbikata gitti 1 ay yoktu bende gittim anneme bana bakar diye saolsun bakti banada kizimada ama ben bebegime bakamadim kalbi durdu 10 haftada carsamba kürtaj oldum evime geldim
0 oy
(3,115 puan) tarafından
Oluyo tabi olmaz mı yıka yıka bitmiyo mübarek
0 oy
(99,606 puan) tarafından
yok valla ben temiz goturup temiz getiriyom
(439 puan) tarafından
Bende temiz getirdim ama sonuçta ucaga bindik arabaya bindik esim yatti kalkti surundu tatbikatta ah bi görsen valla 40 gun yikasan anca temiz olur esyalari
0 oy
tarafından
Anneme genelde 2 gün yatılı giderim şu lazım olur bu lazım olur derken her şeyi tikarim ordada kullandigim kullanmadığım hepsi birbirine girer bu sefer mecbur hepsini yıkamam gerekir sanırım herkesde öyledir bi kurutma makinamız olsa çok iyi olur :))

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 132 göst.
0 oy
7 cevap 305 göst.
28 Ağustos 2020 Diğer kategorisinde Zeytinannesi (333 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 175 göst.
2 Ekim 2021 Diğer kategorisinde Sehadet (14 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 106 göst.
30 Temmuz 2021 Aile kategorisinde aybuke22 (156 puan) tarafından soruldu

266,530 soru

7,881,447 cevap

28,139 kullanıcı

...