Hamile soru cevapta buldum:D-Diğer
1,084 göst.
(2,074 puan) tarafından

image

Napsın şimdi bu kadin siz söyleyin :))))))))

21 Cevaplar

+1 oy
(7,351 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
 ha ha gizlendi zaten yorum yapmıştım:)))
(7,351 puan) tarafından
Morluk içindedir her tarafı ıssırıktan:)))))
(2,074 puan) tarafından
Hoşt hoşt diyim bari:)))) uyku filan kalmadi valla kızlar süpersiniz gece gece güldük:D
(3,868 puan) tarafından
dis izi vardiirr diiss ıstırıkk iziiiii:D hahahaha
(2,074 puan) tarafından
Biri de koluna saat yapsın demişti:D
(7,351 puan) tarafından
Hahaaa evet onuda gördüm
-Reklam-
+2 oy
(3,178 puan) tarafından

Neresini ısırıyor acep :angel:

(7,351 puan) tarafından
Ahahaaaaahaqaaaaaa:)))))
(3,178 puan) tarafından
Diyecek laf bulamiyom :D
(7,351 puan) tarafından
Çok doğru dedin
(2,074 puan) tarafından
Kiz alemsin:)))))
(3,178 puan) tarafından
Iyice millet sapıttı ya
+2 oy
(405 puan) tarafından

Acile gidip 1 doz kuduz 1 doz tetanoz aşısı vurulmalı bence :D

(2,074 puan) tarafından
Ayy bu cok iyiydi:DD
(7,351 puan) tarafından
Ahaaaaa bencede:)))
(405 puan) tarafından
S alak yerine koymayi calisani k*eriz yerine koycaz yapcak bise yok :D
(2,074 puan) tarafından
Aynen öyle canim :))
+2 oy
(1,069 puan) tarafından

Dalga geciyodu ya resmen bende hoşt de gitsin yazdim ki soru gizlendi ecikte biz dalga gececektik ya:D

(2,074 puan) tarafından
Iyi demissin valla. Öyle diyenleri tersliyordu :)))
(1,069 puan) tarafından
Beni terslemeye firsati olmadan sorusu gizlendi:D
+1 oy
(3,868 puan) tarafından
ay sinir olduum obur tarafta uykularim kactii sivrisinekcilik oynuyorlar herell
(2,074 puan) tarafından
Kız çok güldüm yaa :)))) dalga geçmek icin açmış
(3,868 puan) tarafından
allahin delisii ya valla bi dalga gecersem onla gramlik beyni yanar:D
(2,074 puan) tarafından
Cevap verilecek bisey bile degil cevaplayanlari terslemis bi de :D
+1 oy
tarafından
Dalga geciyo yine birilerin cami sklmis
(2,074 puan) tarafından
Aynen öyle valla :))))
+1 oy
(3,845 puan) tarafından

Tövbe estagfrullah ne sorcaklarini sasirdilar artik:) oda ısırsın

(2,074 puan) tarafından
Aynen bencede :)))))
+1 oy
(469 puan) tarafından
Millet manyak yaa erkektir o
(2,074 puan) tarafından
Cevap verenleri terslemis bide sanki kendi normal soru sormuş gibi
(7,351 puan) tarafından
Yorum yazmak için yazma dedi bende yorum yazmıştım:)erkeksin diye
(2,074 puan) tarafından
Kendi soru sormak için sormuş seni sucluyo :D  kendi de ısırsın :))))
+1 oy
(200 puan) tarafından

Kocasının aşıları yapılmış mı acaba :woot: cok tehlikeli bi durum:D

(2,074 puan) tarafından
En kötü ihtimal kendi de kuduz olur birbirlerini ısırıp dururlar:))))))
(200 puan) tarafından
Kız sonra milleti felan ısırırlarsa olmaz türkiye şu anda cok ciddi bi sorunla karşı karşıya:D
(2,074 puan) tarafından
Kiz milleti de ısırırlar mı ki dersin. Sevdiğinden ısırıyormuş sevdikleri dışındakileri ısırmazlar :))))
(200 puan) tarafından
Hahahahaha gece gece ne güldm ya :D
+1 oy
tarafından
Gördüm bende anlam veremedim açıkçası. 
(275 puan) tarafından
Bende anlayamadım valla gördüm de nutkum tutuldu resmen
tarafından
Hem nasıl bir çözüm bulabilir burda onu da anlamış değilim. Eşiyle konuşmalı bence direk laps diye eşim çok ısırıyor yazmış. :D töbe gece gece ya
(275 puan) tarafından
:)) sadece guluyorum Allah baska dert vermesin:)
+1 oy
(354 puan) tarafından
bende tam tersi hamilelik hormonu olsa gerek esimim teni beyaz hep isriyorum onu oda dio herkez bAna bakiyor isrma artk kolarmi bende diyorum dogmamis oğlum yapti de
(2,074 puan) tarafından
Kız sende miii :))
(354 puan) tarafından
e napim  kolari çok guzel gornuyor erkek olcak boş pürüssüz
+1 oy
(1,959 puan) tarafından
Bende yorum yazdım burdakiler bişey yapamaz senin ikna etmen lazım dedim bana inandırıcı geldi çünkü psikolojimi bozdu yazmis
(2,074 puan) tarafından
Canim gercek olsa bile biz çözemeyiz ki bunu. Burda sorulcak bise değil  :/
+1 oy
(3,213 puan) tarafından
tarafından düzenlendi

:D la havalee... Kendisine Tarkan'dan kuzu kuzuyu armagan ediyorum...

:D  acı biberler sür dilime dudaklarımaaaa..
(2,074 puan) tarafından
Vaaayy bi da cok farkli bi bakış açısı sevdiiim :DD
(3,213 puan) tarafından
:D haahaa.. napacan bacımm
+1 oy
(3,164 puan) tarafından

Kudurdu millet kudurdu:ermm:ne sorucaklarini sasirdilar

(2,074 puan) tarafından
Aynen öyle valla :)))
+1 oy
(12,567 puan) tarafından

:))))) tovbe tovbe baktim da simdi uykum kacti kocasi vampire donusecek galiba:ermm:

(2,074 puan) tarafından
Bende görünce önce bi uykum kaçtı kaçılmayacak gibi degil :))))
+1 oy
tarafından

Huşşştttttttttttt küpek  :D:D:D

Bu ne arkadaş birinin kocası ısırır diğerinin anal ilişki ister diğeri nişanı gelir resmini atar biri akıntısını atar :sick:

(2,074 puan) tarafından
Aynen yaa iyice değiştiler
+1 oy
(561 puan) tarafından

Oda onu isirsin :D

(2,074 puan) tarafından
Bana da en mantikli cevap bu geldi ;))))
+1 oy
tarafından

töbve:D diyecek bişey bulamadım yaaaaa:ermm: ben utandım:D

(2,074 puan) tarafından
Ayip vallahi :)))))
tarafından
aynen ya:) utanmasalar herşeyi konuşacaklar
+1 oy
(63 puan) tarafından
Neden boyle birseyi sorma geregi duymuş acaba???
(2,074 puan) tarafından
Dalga geçmiş sanırım
+1 oy
(1,268 puan) tarafından
Delimi ne yaaa Rabbim akil fikir versin))))
(2,074 puan) tarafından
Amin canim amin :))))

İlgili sorular

3 cevap 119 göst.
8, Kasım, 2019 misafir tarafından soruldu
5 cevap 513 göst.
25, Ağustos, 2019 admin (54,767 puan) tarafından soruldu
0 cevap 228 göst.
22 cevap 1,023 göst.
3, Şubat, 2020 Minik mucizemm1 (498 puan) tarafından soruldu

167,237 soru

4,154,511 cevap

12,453 kullanıcı

...