Bebeğim 3gundur çok ağlıyor gazı çok var uyumayan tek benim galiba
buyur caya gelin öglen 4 beli uyanığım kocisim olmiyinca uykum gelmiyor
Bizde emmeye uyandık benim bebeğime cok gazlı sab simplex ve masaj cok iyi geliyo siz bisey kullaniyor musunuz bide youtube den acil kolik dinliyoruz rahatla uyuyo
1,512,230 soru
24,666,607 cevap
367,020 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın