0 oy
875 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Siz olsanız kime yapardınız bu tatlıyı :D

image


14 Cevaplar

0 oy
(513 puan) tarafından
Ahah bildigin mezar yapms
tarafından
Kusunce deneyin bacım :D
-Reklam-
0 oy
tarafından

Merhumu nasil bilirdiniz:angel::P

tarafından
Kusunce yapacağım tatlı :D
tarafından
Benim odun gene anlamaz bacılarım küstugumu falan :D
tarafından
Ozaman bunu bile hak etmiyor köy önüne soğan ekmek anlar :D
tarafından
Hahaha anasına gider :D
tarafından
O Kaynanalar olmassa zaten gidecek yerleri kalmaz bizim değerimizi anlarlar :)
0 oy
(49,836 puan) tarafından

Eyy allahim yaa:D

tarafından
Eşime yapacam bende kizdirinca :D
0 oy
(187,422 puan) tarafından
Yiyemem ben onu 
tarafından
Eşim yiyecek :D
0 oy
(14,062 puan) tarafından

Ahhhhaasdgjlkgd:D

0 oy
(1,572 puan) tarafından
Hahahahha avagagsh
0 oy
(7,140 puan) tarafından
Karacaahmet tatlısı ne la hahahaha
tarafından
Ahahahahahhaha tam kaynana ve kızdıran eşe layık :D
0 oy
(34,545 puan) tarafından

Ya ahahhahahaha

0 oy
(7,041 puan) tarafından
Hahahhahabaha
0 oy
tarafından
Son aksam tatlısı yaz mis ona koptum ya "D hahahah çok iyi 
tarafından
Kusunce bende yapacam :D
tarafından
")) aynen yapmak lazım ben küsmeden de yaparım ") hahaha yalap şap
0 oy
(176 puan) tarafından

Ahahah gercekten iyi fikir yaa :D

tarafından
Yapacammmm kuseyim valla yapacam :D
0 oy
(4,583 puan) tarafından
Hahahahahah:))) 
0 oy
(12,191 puan) tarafından

Of çok güldüm:D

tarafından
Hep gül ins bacım :D
0 oy
tarafından
Allah seni ne etmesin canlı canlı gömdün adamı 
tarafından
Ozaman oda kizdirmasin beni :D

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 96 göst.
10 Mart 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 448 göst.
20 Mart 2021 Aile & Aşk kategorisinde Seker bal (65 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 710 göst.

Kategoriler


1,512,402 soru

24,668,671 cevap

367,144 kullanıcı

...