0 oy
851 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (135 puan) tarafından

Kizlar ben işe gitmem aile apartmanindayiz neyse görümcem bugün kızımı istedi vermedim bende gerikali benle kızım uyurken pencereden eve gelip banyoya kahve dökmüş o kadar sinirlendim ki hele gelsin onu gerçekten dövmek istiyorum burama kada rgeldi makyaj malzemeleri mı alıyor çalıyor nefret ediyorum ondan ya bir çare de yotkure

Kaynanam da eşimde birşey yapmıyor 

24 Cevaplar

0 oy
tarafından
Delimi ne. Pencereden neden giriyor ve kahveyi banyoya neden götürüyor. Koca kiz olmuş çocuk gibi davranıyor 
-Reklam-
0 oy
(3,551 puan) tarafından
Camdan eve nasıl giriyor onu anlamadım. Çağırıp temizlet. Buralar pırıl pırıl olacak de. Eşinin ve kayinvalidenin yanında söyle aile terbiyesi vermediniz mi de. Onlar bişey demiyorsa sen onların yanında de canım. Yerinde olsam sürekli laf sokarim. Bunu alan yandı bunu alan iki güne getirir derim. O kadar da küçük değilmiş sonuçta
0 oy
(16,320 puan) tarafından
Ben 15 yaşımda çalışıyordum ya Allah akıl fikir versin 
0 oy
(74 puan) tarafından
Gidiceksin yatagini acip sende oraya bi aci kahveni dokeceksin. Mesaji alicakdir o. Anlamazsada gec sac baw.yolmaya artik

İlgili sorular

+2 oy
7 cevap 420 göst.
2 Mayıs 2025 Diğer kategorisinde Duru. F. 12354 (4,734 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 423 göst.
6 Ağustos 2024 Aile & Aşk kategorisinde Ececomez61 (537 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 246 göst.
16 Şubat 2024 Diğer kategorisinde Ruveydacacan (969 puan) tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 1,186 göst.

Kategoriler


1,512,226 soru

24,666,544 cevap

367,014 kullanıcı

...