0 oy
888 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Üç gün oldu ev taşıdık oglusmla fazla ilgilenmedm tirnagi uzamış kuzumun corabi yırtms gelmeden öncede kaynvaldemn evini temzledim öyle ilgilenememstm çok tatli duruo ama ya isircam o parmağı:D

image


13 Cevaplar

0 oy
tarafından
Asker kaçmış o parmağı ısıralımmmmm
tarafından
Büşra cim bebisten haber varmı
tarafından
Én son kalbini dinledik işte ayın 15 de bir daha gidecem bakalım
tarafından
Dikkat et öpüyorum seni ❤️❤️
tarafından
Sende dikkat et kendine canım
-Reklam-
0 oy
tarafından
Öp öp çok tatlı duruyor 
tarafından
Öpmeye kalmadı isirdm:)
tarafından
İyi yaptın canım
0 oy
(2,866 puan) tarafından

Tam isirmalik yaa:)

tarafından
O iş tamam ısırdım:)
0 oy
(5,725 puan) tarafından
Lokum parmak oyy
tarafından
Cok datli teyzsi çok:)
0 oy
tarafından
Çok tatlı duruyor yaa ♥️☺️
tarafından
İsirdim hemen:)
0 oy
(187,462 puan) tarafından
issirrim ben o parmagi
tarafından
Bende dayanamadım isirdim bı çimdik:)
0 oy
(14,278 puan) tarafından
Batmaktan sonra ahahaa oy maşallah 
0 oy
(65,020 puan) tarafından
hava aliyo ☺️☺️☺️
0 oy
(6,043 puan) tarafından
Oyyy nasıl tatli
0 oy
tarafından
en sevdiğim büyük asker kaçmış 
tarafından
İsrdim yakaladım hemen:)
0 oy
(15,132 puan) tarafından
Isırırım senin parmağını 
0 oy
tarafından
Keşke önce yavrunla ilgilenseydin cnm
tarafından
Tırnağını kesmedim yani canım öyle bi ilgilenemdm derken :)
0 oy
tarafından
Hahahah çok tatlı:D

İlgili sorular

0 oy
34 cevap 885 göst.
13 Aralık 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 247 göst.

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,332 cevap

367,397 kullanıcı

...