İkisi de çok çok güzel bence canım
Tek daha güzel ya ben nedense çift isimleri bi sevemedim gitti
Hafsa tek başına daha hoş canım
Sadece Hafsa daha güzel
1,512,651 soru
24,671,831 cevap
367,296 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın