ArkadaslR ev alicaz en ust kat catilimi
Üst kat soğuk oluyor canım
en üstt ben 9. kattayım yani en üstteyim çok memnunum daha önce bi önyargı oluyor ama otırunca dedim ben hep en üstlere taşınırım gayri ama tabiki kullanışlı olmasıda önemli.
1,512,727 soru
24,672,965 cevap
367,374 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın