Fatih ozder ilk oğlum. Onunkini aldım. 12 gün oldu ikinci oğluma doğum yaptım. 22 sinde başvuru yaptım. Daha bugune kadar başvuru aşamasında yazıyordu. Bugün de ödeme aşamasında yazıyor. Acaba yatmış midir? Yarın gidip sorayım mi?
Yatmış canım.
1,512,349 soru
24,668,015 cevap
367,105 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın