Ama iyide hastane orası hep temizlik gerekir o yüzden de zor olur bence dayan sende çıkınca nolcak aç kalırsınız
1,512,381 soru
24,668,436 cevap
367,124 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın