Kızlar özel hastaneye gidiyorum doktorumla konuştum.Orada yapmayı düşünüyorum doğumumu.Normal ve sezeryanın ücretlerini sordum ikiside aynı 3.500 TL dedi.Sizce de normal doğum daha uygun olması gerekmiyor mu ?
Çok iyi demiş yağ olmuş 80 ekmek olmuş .1.75
Doğumda o paraya normal
Sjsjsj ne şeytani düşünüyorum ya
1,512,699 soru
24,672,646 cevap
367,346 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın