Ağzımızn tadı bozulmasın diye diye yedi bitirdi aileyi Ferhunde ye kötü diyorlar ama bu aile kendi başlarını kendi yedi neyi kınadılarsa daha beteri başlarına geldi
Paragöz kadının teki siniir
1,512,559 soru
24,670,805 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın