Daha uygun diye( ki zaten prima olmayan bezlere göre yine pahali bi bez) aldim. Ben bebegimin altini çok degistiririm. Günlük rahatliki gündüz diger bezi olan aktif bebek I de gece kullandim.
1,512,790 soru
24,673,897 cevap
367,425 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın