0 oy
237 göst.
Diğer kategorisinde (82 puan) tarafından

oğluşum bugün grip oldu uyuyamıyor ilaçları da geçen seneden kalma kullanmadım burnu akıyo sürekli serum fizyolojikle temizledim ama geçmiyor çok üzgünüm analık zor zanaat ne kadar kötü Bi durum o halini görüp çaresiz kalmak allahım bütün bebeklere çocuklara şifa versin bütün hastalara :'(

4 Cevaplar

0 oy
(32,624 puan) tarafından
Geçmiş olsun yavrucağa kıyamam
(82 puan) tarafından
teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
(7,094 puan) tarafından
Aminn kuzum nane limon balli ihlamur falan yapip.vereydin kuzum yarinda muhakkak ilac al.kuzuya cok gecmis olsun
0 oy
(5,179 puan) tarafından
Amin buzde ikimiz gecen haftadan  gribimiz burmu tikaniyo temuzluyodum bu gecede gaz basina bela oldu bide tuvalet yapamdi anca simdi uyudu kuşum Cok gecmis olsun Allah sifa verdin
0 oy
(5,134 puan) tarafından
Geçmiş olsun Canım iyileşir en kısa zaman da inşallah ıhlamur var sa verebilirsin

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 206 göst.
22 Kasım 2021 Diğer kategorisinde Serap2020. (637 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 177 göst.
13 Ocak 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Huzur içimde (454 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 218 göst.
0 oy
20 cevap 812 göst.
27 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,544 cevap

366,953 kullanıcı

...