oğluşum bugün grip oldu uyuyamıyor ilaçları da geçen seneden kalma kullanmadım burnu akıyo sürekli serum fizyolojikle temizledim ama geçmiyor çok üzgünüm analık zor zanaat ne kadar kötü Bi durum o halini görüp çaresiz kalmak allahım bütün bebeklere çocuklara şifa versin bütün hastalara
1,512,150 soru
24,665,544 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın