0 oy
3,945 göst.
Diğer kategorisinde (2,267 puan) tarafından

image


Adamın yazdığına bakın yaa :)) 

Üşenirsiniz diye sözü size kopyaliyorum buraya kızlar haydiiiii :))))


Aşık Olduğum Kokusuna Vurulduğum Ey Gönlüme Yar Diye Aldığım Adam Sen Benden Hiç Gitme Olur Mu? ❤️❤️♡♡

42 Cevaplar

+6 oy
tarafından
Eşim evde dur bunu onun telefonuna atıp kendime güzel sözler yazayım 
(2,267 puan) tarafından
Yaaa harikasin :)))
(6,043 puan) tarafından
=))) hadi yap bunu aşkim
tarafından
Ay yalan mı dur kendime iki çift söz yazacaktım orjinalinden bı dakkooo
(32,624 puan) tarafından
:D ahahahhahah harikasın yine
(2,387 puan) tarafından
Hahah ++++
-Reklam-
+1 oy
tarafından

En iyisi ben msjlari okuyayim burda durarak :))

(1,803 puan) tarafından
Beraber okuyalim bari:))
tarafından
Evet okumak daha keyifli:))
(2,267 puan) tarafından
Olur kızlar bekleyin :)
0 oy
(20,952 puan) tarafından

Köpek ne alaka :D

(6,043 puan) tarafından
Ben senin sadık köpeğinim mi demek istedi acaba =)
(2,267 puan) tarafından
O köpek diskoda gibi başını falan sallıyor:))
(2,267 puan) tarafından
Buda başka bir bakış açısı tabi ki :))
0 oy
tarafından
Attım benm ökuz ne yazck bklm 
(2,267 puan) tarafından
Tamam :)
(3,158 puan) tarafından
Ya güldürdün beni :)
tarafından
Gül gül aşağıda yazıyo cevap :):)
(3,158 puan) tarafından
Hani bulamadım ben ne yazmış :)
tarafından
Bıraz asagılarda ıyı bak cnm
0 oy
(6,675 puan) tarafından
Attım cvp bekliyor um heyecanla
(2,267 puan) tarafından
Tamam :)
0 oy
tarafından
Adam bahçede araba yıkıyor ya :D
(2,267 puan) tarafından
Bende kaç saatdir mesaja cevap versin diye bekliyorum :)
0 oy
(402 puan) tarafından
Dur bende atcm eşime ne atyor merak ettim kız:))))
(2,267 puan) tarafından
Bekliyorum :)
(402 puan) tarafından
Attm canım ccvp verdimi atcm BK şuan calisyidr ancak 4gorur ozamn attimi atym baklm ne yazck merak edym çok:))
(402 puan) tarafından
Kız senin eşin çok net cvp vermis ama çok hoş ya:))bnce hep gülmek için hemde güzel ya net cvp
(2,267 puan) tarafından
Aynen kız  :)
(402 puan) tarafından
:)))))
0 oy
(3,701 puan) tarafından
Verdiği cevaba ne güldüm 
(2,267 puan) tarafından
Evet ya :))
0 oy
tarafından
Enişte ya ajahahahhahahahhaha
(2,267 puan) tarafından
Ahhahahahshha :))
0 oy
(769 puan) tarafından

image

buda benden olsun barii dhdh
(2,267 puan) tarafından
Yaaa ne güzel:))
(769 puan) tarafından
Sağol kuzum sizede maşallah ☺️☺️☺️
0 oy
(6,043 puan) tarafından

image

içinde bulunduğum trip durumu bitince yazarım =))))))))))) 
(2,267 puan) tarafından
Yaa hahahahahah :))
0 oy
(9,700 puan) tarafından

image

ya. Bu adam güldürüyor beni ☺☺☺❤❤❤❤❤
(2,267 puan) tarafından
Maşallahhh kız:)
(9,700 puan) tarafından
Hep bı espiri var  ☺☺☺☺ çılgın şey
0 oy
tarafından

Buda benmkının yazdgııı 

image


(3,158 puan) tarafından
Gördüm :)
tarafından
Arada ormantıklıgı tutuyo :)
(3,158 puan) tarafından
Kız olsun öyle böyle cevap vermiş adam:)
tarafından
Sözde değil özde yapılan ıyıdır her zmn canm
(3,158 puan) tarafından
Yani orası öyle :)
0 oy
(34,524 puan) tarafından

Hiiii yorumları okumaya geldim

(2,267 puan) tarafından
Gel bacım gell ;)
0 oy
tarafından

Aşka gelmiş benimki

image

(2,267 puan) tarafından
Ahhahaha bu nasıl  iltifatlarrr kız maşallah
tarafından
Karadeniz ki iltifatı canım hamsi ve Mısır ekmeği olmazsa olmaz hahaha
(9,700 puan) tarafından
Eşin laz usagimi  ☺☺☺☺
tarafından
Aslen Samsunlu 20 senedir de Trabzon da, oranın suyunu içmiş daha çok Trabzonlu gibi =))
(3,158 puan) tarafından
Hahaja eşin acıkmış mı ne :)
tarafından
Ağzına ekmek gomak :)))
tarafından
Hahahha çok güldüm kızmanolur
tarafından
Bende çok güldüm kız neden kızayım hatta şaşırdım da baya bir beklemiyordum böyle birşey haha =)
(1,239 puan) tarafından
Esinin verdigi cevaba bayildim :):) bir trabzonlu olarak. Istemsizce gulerek okudum  oglum diyor anne niye guluyon birsey okudum ona guldum dedim.:):):)
(402 puan) tarafından
Kız senin eşin lazmu:))))
(859 puan) tarafından
Bu ne gı ,
(402 puan) tarafından
Yani  Karadeniz limi
(210 puan) tarafından
Ay çok güldüm enişte baya destan yazmış yaw  Allah mutluluğunuzu daim etsin canım
(7,094 puan) tarafından
Hahaha yerim ya sizi bir trabzinlu farkiii
tarafından
♥️ hep mutlu olun inşallah
tarafından
Enişte benim hemşehrim sanırım Laz uşağı :))))
tarafından
Hahaha biraz farklı iltifat ediyor beyefendi =)
tarafından
Öyle ya =)
0 oy
(14,709 puan) tarafından
Cevabı biliyorum nerden buluyorsun böyle kıro şeyleri der :)
(2,267 puan) tarafından
Olsun kız bi dene :)
0 oy
(15,126 puan) tarafından

Yok benlik değil bu cümle:D

(2,267 puan) tarafından
Peki :))
0 oy
(867 puan) tarafından
Kız gizlendi dimi bnm.

 Fotoğraf gözüküyor mu
(2,267 puan) tarafından
Göremedim ama
0 oy
(6,675 puan) tarafından

image

bnm cevap geldi :)
(2,267 puan) tarafından
Maşallah kız:))
0 oy
(1,583 puan) tarafından

image

Benimki de az öküz değilmiş yani:ermm::D Ama öküzde olsa çok seviyorum onu❤
(2,267 puan) tarafından
Maşallah canım olsun buda iyi :)(

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 1,139 göst.
0 oy
9 cevap 812 göst.
0 oy
4 cevap 444 göst.

Kategoriler


1,512,533 soru

24,670,488 cevap

367,227 kullanıcı

...