0 oy
303 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (29 puan) tarafından
Kizlar derin dondurucu almayı düşünüyorum kullananlar hangi markayı tavsiye eder 

9 Cevaplar

0 oy
tarafından
Uğur kullanıyorum memnunum.
-Reklam-
0 oy
(19,324 puan) tarafından
Profilo kullaniyorum çok memnunum. 
(29 puan) tarafından
Dikey mi sandıklı mi kac cekmeceli
(19,324 puan) tarafından
Dikey 7 cekmeceli canim.
0 oy
tarafından
Beko buzdolabi gibi dik olanı kullanıyorum iki yıldır memnunum
0 oy
tarafından
Vestel kullaniyiruz cnm 12 yıldır falan gayet iyi
0 oy
tarafından
Beki 113 lt kullaniyorum sandık gibi olan 2 buçuk yıl oldu memnunum canım
0 oy
tarafından
Arçelik kullanıyorum ama çekmeceli olanlardan
0 oy
tarafından
Beko kullanıyorum çok memnunum
0 oy
(2,564 puan) tarafından
Arçelik canim gayette iyi
0 oy
(592 puan) tarafından
Uğur canımm benmki

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 553 göst.
0 oy
10 cevap 703 göst.
0 oy
9 cevap 511 göst.
12 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Emirin Annesi 34 (233 puan) tarafından soruldu
0 oy
21 cevap 756 göst.

Kategoriler


1,512,813 soru

24,674,119 cevap

367,435 kullanıcı

...