Aşk bir boktur yemeyen yoktur yiyenler toktur
Benim gözümde sevgi ve aşk böyle artık...
Varlığıyla mutlu oldugun onu gordugunde gozlerinin ici dahi gulmesi
Merhamettir bence
Çünkü bir insanın hayatında merhamet yoksa saygısıda sevgiside olmaz diye düşünüyorum..
1,512,320 soru
24,667,704 cevap
367,079 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın