İlk ben öğrendim
Ablam öğrendi çünkü ablamin zoruyla test yaptım
Eşime söyledim tabisi ilk onun hakkı
Ama ikincisi gebeliğim olursa kimseye demiycem :)
İlk ben sonra eşime söyledim eşim ablasına ablsu annesi annesi babasına hshdhdhd ama hepimiz aynı evin içindeyiz hshshhs bak yine güldüm
1,512,683 soru
24,672,268 cevap
367,325 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın