BUYUK HARFLERLE ALTINI CIZEREK YAZIYORUMM...
Çok üzüldüm :( umarım düzelir ve herşey çok iyi olur
Mecbur kaldık diye birşey yok
Kız noldu durup dururken. Biraz kafanızı dinleyin ne ayrılıģı .
1,512,762 soru
24,673,428 cevap
367,405 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın