0 oy
190 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Kızlar 11 aylık olacak kızım.17subatta adet olurken carezatta doğum kontrol hapına başladım.sonra bırakınca birkac gün sonra adet oldum yeniden.iki hafta iicnde oldu.esimle korumasız bir kere ilişki oldu.simdi mide bulantılarım ve hafif adet sancılarım var.aklima hamile olmak fikri geliyor.Dusuk bir ihtimal adet olduğum iicn hap sonrasında diye düşünüyorum.sizce olabilir mi?şuan test alma kan verme imkanım yok

2 Cevaplar

0 oy
tarafından

Bende adetimde sonra hap kullanmaya başladım 8 gün sonra bıraktım ve tekrar adet gördüm ama bu daha azdı , bende de mide bulantisi fallan belirtir başladı hamileyim diye korktum, test yaptım negatif çıktı, soğan suyu içtim öyle açıldım, 

İlacı yarıda bıraktığım için adetimde dengesizlik olusmustu

tarafından
Teşekkürler cnm
-Reklam-
0 oy
tarafından
Bir bilgim yok postun üste çıksın 
tarafından
Teşekkürler cnm.

İlgili sorular

0 oy
26 cevap 1,587 göst.
14 Ekim 2020 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 507 göst.
0 oy
2 cevap 187 göst.
0 oy
2 cevap 131 göst.
12 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde 3evlatsahibi (629 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,180 soru

24,665,974 cevap

366,976 kullanıcı

...