Bende adetimde sonra hap kullanmaya başladım 8 gün sonra bıraktım ve tekrar adet gördüm ama bu daha azdı , bende de mide bulantisi fallan belirtir başladı hamileyim diye korktum, test yaptım negatif çıktı, soğan suyu içtim öyle açıldım,
İlacı yarıda bıraktığım için adetimde dengesizlik olusmustu
1,512,180 soru
24,665,974 cevap
366,976 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın