0 oy
433 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (75 puan) tarafından

Kızlar rahimde içten kanamam var 10 haftalık olduk hala var kontrolümde doktorumla konuscam ama birkaç kişi kanama içten devam ederse ilerde erken doğum riskinden söz ettiler bilgisi olan varmı bu konuyla alakalı ..berbat bişey ya şimdiden bel ağrım kasik agrim var ilkez böyle oluyor diğerlerinde taş gibiydim annemde vücut artık kaldırmıyor dedi normal ağrı olması dedi iyi halt ettin sana müstahak demeyide unutmuyorr tabi:)))(3.hamileligim baya baya istem dışı ):D

1 cevap

0 oy
(2,152 puan) tarafından

Aynen benim annemde öyleydi 1 ve 2 ye herkes sevinirken 3.ye sasirdilar nedense:D:ermm:

(75 puan) tarafından
Ben bile yeni alıştım ya:( Çok normal ama kaynanamlar çok sevindi çok bakıyorlar sanki :)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 260 göst.
0 oy
5 cevap 586 göst.
0 oy
27 cevap 1,544 göst.
25 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Ayselaras (597 puan) tarafından soruldu
+1 oy
31 cevap 1,483 göst.
2 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Emir112021 (250 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,324 soru

24,667,790 cevap

367,083 kullanıcı

...