Bende bebegimi kaybettim diye üzülürdüm ilk kayit olduğum sıralar. Ama şimdi görüyorum ki fiziken anne olup anneliği zerre taşımayanlar var. Anne olup çocuğunu dovenler var. Evli olup Çocuğu olduğu halde akli hala başkasında olanlar var neler neler o yüzden şükrediyorum. Rabbimin vardır bir bildiği diyorum
1,512,684 soru
24,672,310 cevap
367,329 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın