Rabbim yar ve yardımcımız olsun inşallah. 250 lira ile girdim. Ortada yemeklik. Birşey yok
1,512,351 soru
24,668,092 cevap
367,110 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın