0 oy
721 göst.
Diğer kategorisinde (4,097 puan) tarafından
Merak ettim iciblyormuyuz

13 Cevaplar

0 oy
(19,321 puan) tarafından
İcilir ya bisey olmaz. 
(4,097 puan) tarafından
Ama ben döktüm:)
(19,321 puan) tarafından
Niye kız tadi ayni oluyordu. Ben yaparkende kesiliyor bazen iciyoruz biz.
(4,097 puan) tarafından
Valla blemedim cnm
-Reklam-
0 oy
(22,058 puan) tarafından

Ben içerim ay nolacak:D

(4,097 puan) tarafından
Ay tadi degisik deglmi döktüm
0 oy
(228 puan) tarafından
Icilir çok güzel daha demin yaptım akşama çok seviyorum nohutta katıyorum ben içine sos ta yapıyorum tereyağlı toz biberli üstünede nane katıyorum mükemmel oluyor 
(4,097 puan) tarafından
Hmm afiyt olsn cnmm
(228 puan) tarafından
Sağol  canım
0 oy
tarafından

Isıttığın için kesilmiştir 

(4,097 puan) tarafından
Yok kiz yumurta koyayinca kesilyor galiba
tarafından
Ben yumurta un koyuyorum hiç kesilmedi yenir yani :)
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Bilmem benim hiç kesilmez:))içerdik heralde yaa
(4,097 puan) tarafından
Insallah hic kesilmez:)
(49,836 puan) tarafından
Ben yumurta az da un koyup önce cirpiyorum kesilmiyo
(4,097 puan) tarafından
Ewet cnm sanrim yumurtasiz yapinca kesilyor
0 oy
(33,511 puan) tarafından
İçilir nolcak kız
(4,097 puan) tarafından
Icilyosa hep kesik yapayim:))))
(33,511 puan) tarafından
Hahaha kesiksiz daha güzel
0 oy
(1,615 puan) tarafından

Keşke dökmeden önce soraydın bacım ☺️:D

(4,097 puan) tarafından
Keskee bacikoo:))
0 oy
(4,908 puan) tarafından
Valla bende yaptım mis oldu süzme yoğurt la okursa kesilmezde valla ben kesilmiş içemiyorum ya Allah affetsin kaç kere döktüm tadı kötü oluyor
(4,097 puan) tarafından
Bencede guzel olmyor
0 oy
(5,941 puan) tarafından
İçilir  neden  içilmesin   tadında değişiklik  olmuyor  fazla  israfmı olsun 
(4,097 puan) tarafından
Yani oyle bisi olr die doktum genelde cocuklara yapyorm
0 oy
(20,180 puan) tarafından
Buradan ikbal demişti bana kesilince blendırdan geçir süz pirinci bi tur yıka çorba kısmını blendırdan çek pirinçleri ekle kaynat
(4,097 puan) tarafından
Baya işlem gerekyormuş
(20,180 puan) tarafından
Baya işlem gerekmiyor aslında süzgeçten çorba süzüp kalanı çekiyorsun dökmekten iyidir canım
0 oy
(284 puan) tarafından
Mikserden gecir düzelir  canım bidaha dökme :)
(4,097 puan) tarafından
Olur cnm oyle yapaym
0 oy
tarafından
Cano benimkide hep kesiliyodu artık kesilmio
(4,097 puan) tarafından
Sirri ne canım
0 oy
tarafından
Hiç kesilmesi canım iç gitsin ya ne olacak kesilse bile :) 
(4,097 puan) tarafından
Bidahakine oyle yaparim:)

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 590 göst.
11 Nisan 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde Sevmm (3,224 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 340 göst.
25 Ocak 2022 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 1,223 göst.
14 Aralık 2021 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 240 göst.
17 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Tiripcan (736 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,458 soru

24,669,416 cevap

367,171 kullanıcı

...