0 oy
298 göst.
Diğer kategorisinde (2 puan) tarafından
Bayanlar merhaba 19.haftalık hamileyim rüyamda bebeğimi düşürdüğümü gördüm. Sizden rica etsem yorumlar mısınız halen rüyamın etkisindeyim. 

5 Cevaplar

0 oy
tarafından
 
En İyi Cevap
Kız bende doğurdum rüyamda etkisinde kalma sen rüyanın
-Reklam-
0 oy
(677 puan) tarafından
Cnm kötü rüyalar anlatılmaz yorumlayan kişilerin etkisi olur.kitu rüya gördüğünde sol tarafına dön üç kere tükürür gb yap ve efendimizin ruhuna fatiha oku Allah'm gördüğüm rüyanın şerrinden sana sığınıyorum diye dua et.birde korkma rüyaların çoğu bilincalti.
0 oy
(940 puan) tarafından
Ben neler nelr görmüştüm kasigima enjektör sokan 3 tane cadı mı desen hamilesin daha fazla anlatımım çok şükür ateş parçası imanımı gevşeyen bir kizim var :)
(16,142 puan) tarafından
Puhaha :D aksiyonlu rüyaymış
(940 puan) tarafından
Ama çok terlemiştim uyandığımda:(
(16,142 puan) tarafından
Kıyamam ya :) bende bir tane adamın gırtlağını kopartiyordum :D kanlar fışkırıyordu felan
(940 puan) tarafından
Sende pek fenaymissin:)
(16,142 puan) tarafından
Çok şükür geldi geçti :D
0 oy
(181 puan) tarafından
Hamileyken görülüyor canım öyle rüyalar bilinç altı sanirim hep aman dikkat edelim bişey olmasın düşüncesi var o yüzden oluyor sanırım bende gördüm şu an kızım 4 aylık çok şükür 
0 oy
(16,142 puan) tarafından
Normal birşey canım hamilelikte ve lohusalıkta olur zaten geçici bir durum. Fazla düşünme 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 327 göst.
1 Mayıs 2021 Aile & Aşk kategorisinde kubraugur (2,528 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 179 göst.
15 Nisan 2024 Diğer kategorisinde Nursenaberkan (322 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 723 göst.
0 oy
12 cevap 758 göst.
18 Mart 2022 Aile & Aşk kategorisinde Aras.0 (119 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,351 soru

24,668,092 cevap

367,110 kullanıcı

...