Kiz bende ayniyim
Ama biz ne yaptikki
Çocuğun var ve sıkılmaya vakit bulabiliyorsun,ne şanslısın kitap oku, inan yeni şeyler öğrenmek iyi gelir. Ben de psikolojimi kitaplarla ayakta tutmaya çalışıyorum
1,512,339 soru
24,667,960 cevap
367,097 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın