Salon avizem
h şuan bebiş sallıyorum ❤
Buda benden)))
Benim ki böyle bir şey
Anamın evinin avizesi kayınbabam ev hediyesi olarak almıştı
Al sama şahane bir avize hshshshhs ))
Buyrun avizeciğim :)
Düğün hediyesi avizelerim iki taneler :)) eşimin arkadaşı hediye etmişti düğüne gelemedim diye
Bu yatak odasının canm çok kötü:))))))) berbat bide sarı bu kadında hiç zewk yokmuş ya
Bu biraz iyi balkonun bu biraz iyi:))
Buda mutfak))
1,512,349 soru
24,668,015 cevap
367,105 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın